הגדר את הגדרות ה-SEO של החנות המקוונת שלך והוסף בנוחות תגים ותיאורים עבור המוצרים שלך.
אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך של הגדלת הנראות של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש. כלי ה-SEO שלנו למסחר אלקטרוני עוזר לך לקבל דירוג גבוה יותר בחיפוש, כלומר יותר תנועה אורגנית שעוברת לחנות המקוונת שלך.
כדי להפוך את דפי החנות לידידותיים יותר למנועי החיפוש, לבעל חנות יש גישה מלאה לתגיות מילות מפתח ולקטעי ניהול כתובות אתרים מותאמות אישית. nopCommerce תומך גם בדפי מוצרים עם שמות ידידותיים לקידום אתרים מחוץ לקופסה.
ישנן שתי גרסאות פופולריות של מפות אתר, ו-nopCommerce תומך בשתיהן. מפת אתר XML היא פורמט מובנה של אתר שמבקר אינו צריך לראות. מפת האתר נותנת מידע על דפי חנות אינטרנט למנועי החיפוש: חשיבותם היחסית זה לזה, ותדירות העדכון שלהם. מפות אתר HTML נועדו לעזור למשתמשים למצוא תוכן בדף. הם לא צריכים לכלול כל עמוד משנה. מפות HTML עוזרות למבקרים ולבוטים של מנועי חיפוש למצוא דפים באתר המסחר האלקטרוני שלך.
Microdata הוא מפרט להטמעת נתונים קריאים במכונה במסמכי HTML. שילוב מיקרו נתונים בקוד האתר שלך מציע מספר יתרונות פוטנציאליים. ראשית, מיקרו נתונים יכולים לתת לעכבישים של מנועי החיפוש יותר הקשר לסוג המידע באתר ולאופן שבו האתר צריך להיות אינדקס ומדורג. יתרון נוסף של מיקרו נתונים הוא יצירת "Rich Snippets", המציגים מידע רב יותר בדפי תוצאות החיפוש מאשר רישומים מסורתיים. nopCommerce תומך בטוויטר וב-Open Graph (Facebook) META תגיות עבור חנות המסחר האלקטרוני שלך.
nopCommerce מאפשר לבעל חנות לבצע לוקליזציה של כתובות אתרים. לוקליזציה של כתובות אתרים מגדילה את הסיכוי להתאים תוצאות חיפוש בתרבויות/שפות אחרות לחנות האינטרנט שלך.
nopCommerce תומך בפירורי לחם. הם מקלים על הניווט בדף התוצאות של מנוע החיפוש, מה שגורם לרישום של החנות המקוונת שלך להיראות אטרקטיבי ואמין יותר. כמו כן, כשמדובר באתרי ענק, פירורי לחם יכולים להיות דרך מצוינת לעזור למשתמשים לזהות היכן הם נמצאים.
קנוניזציה של כתובות אתרים משמשת להפחתת אינדקס של דפים משוכפלים והיא הופכת אתר לסריקה יותר על ידי הגדרת כתובת URL של חנות לכתובת האתר הקנונית (המועדפת) עבור כל קטגוריה ודף מוצר של חנות האינטרנט שלך.
nopCommerce משולב עם Google Analytics. כלי מעקב אחר עסקאות מסחר אלקטרוני מחבר באופן אוטומטי את נתוני Google Analytics של החנות המקוונת שלך לעסקאות של לקוחות.