ל- nopCommerce יש מגוון תכונות לקמפיינים שיווקיים:
תוכנית נקודות התגמול מאפשרת לך להציע נקודות שנצברו על הכסף שהוצא בחנות שלך. לקוח יכול לממש את הנקודות עבור מוצרים נוספים בחנות שלך.
הצגת מוצרים קשורים היא כלי נהדר למכר בזמן שהלקוחות גולשים בדף מוצר או לפני שהם מבצעים צ'ק-אאוט.
סכום ההנחה יכול להיות ערך קבוע או אחוז הנחה, למשל. הנחה של 10.00 $ או 20% הנחה. ניתן לציין תאריך התחלה ותאריך סיום כאשר הקופון תקף. ניתן להקצות הנחות למוצרים, קטגוריות שלמות, משלוח, סכומי הזמנות ועוד. ניתן להקצות אותם גם לתפקידי לקוח ספציפיים. nopCommerce תומך בהנחות כמות (מחירי שכבה), הנחות "N פעמים בלבד" ו- "N פעמים ללקוח" ודרישות הנחה שונות אחרות (למשל "יש אחד מהמוצרים האלה בעגלה" או "סכום שהוצא XX"). p>
שליחת עלונים ללקוחות היא דרך נהדרת להודיע להם על המוצרים שלך ועל המכירות הקרובות. הם נשלחו כדי להודיע לקהל שלך על החדשות האחרונות, הטיפים או העדכונים אודות המוצרים או החברה שלך. ל- nopCommerce פונקציונליות מובנית עשירה לניהול קמפיינים בדוא"ל.
nopCommerce תומך בחדשות, בבלוגים, בפורומים, בסקרים ובדפים מותאמים אישית (נושאים).
פונקציונליות של כרטיסי מתנה היא דבר שכל סוחר זקוק לו, לא משנה אם הוא מנהל עסק מקוון או לא מקוון. nopCommerce תומך בשני סוגים של כרטיסי מתנה: כרטיסי מתנה המועברים באמצעות דואר אלקטרוני (וירטואלי) וכרטיסי מתנה קלאסיים שנשלחים בדואר (פיזי).
ביקורות על מוצרים הן אחת מצורות השיווק הטובות ביותר. בקשת משוב על מוצרים נותנת קול ללקוחות, ובמקביל מאפשרת ללקוחות פוטנציאליים לדעת מה אנשים אחרים חושבים על המוצרים שלך. nopCommerce תומך גם בתכונה המועילה לביקורת ("האם הביקורת הזו הועילה לך?").
nopCommerce משולב במלואו עם כל עדכוני המוצרים העיקריים - קניות בגוגל, PriceGrabber ו- Yahoo Shopping, ו- word.com
שיווק שותפים הוא סוג של שיווק מבוסס ביצועים בו בעל חנות מתגמל שותף אחד או יותר עבור כל מבקר או לקוח שמביא מאמצי השיווק של השותף עצמו.
בנוסף לתכונות מחוץ לקופסה, תוכל למצוא כלים שיווקיים רבים אחרים בשוק שלנו כגון ייצוא מוצרים לפייסבוק, הודעות SMS לקונים וכו '.