ל-nopCommerce יש מגוון תכונות מסחר אלקטרוני לקמפיינים שיווקיים:
ל-nopCommerce יש מגוון תכונות מסחר אלקטרוני לקמפיינים שיווקיים:
תוכנית נקודות התגמול מאפשרת לך להציע נקודות שנצברו על הכסף שהוצא בחנות שלך. לאחר מכן, לקוח יכול לממש את הנקודות עבור מוצרים נוספים בחנות שלך.
הצגת מוצרים קשורים היא כלי נהדר למכירה רחבה ומכירה צולבת בזמן שלקוחות גולשים בדף מוצר או לפני שהם מבצעים צ'ק-אאוט.
סכום ההנחה בחנות מקוונת יכול להיות ערך קבוע או אחוז הנחה, למשל. $10.00 הנחה או 20% הנחה. אתה יכול לציין תאריך התחלה ותאריך סיום כאשר קופון מסחר אלקטרוני תקף. ניתן להקצות הנחות למוצרים, לקטגוריות שלמות, למשלוח, לסיכומי הזמנות ועוד. ניתן גם להקצות אותם לתפקידי לקוח ספציפיים. nopCommerce תומך בהנחות כמויות - מחירי שכבות, הנחות "N פעמים בלבד" ו-"N פעמים ללקוח" ועוד דרישות הנחה שונות (למשל "יש אחד מהמוצרים האלה בעגלה" או "הוצאה סכום של XX").
שליחת ניוזלטרים ללקוחות של חנות האינטרנט היא דרך מצוינת ליידע אותם על המוצרים שלך ועל המכירות הקרובות. הם שולחים כדי ליידע את הקהל שלך על החדשות האחרונות, הטיפים או העדכונים לגבי המוצרים או החברה שלך. ל-nopCommerce פונקציונליות מובנית עשירה לניהול שיווק בדואר אלקטרוני.
nopCommerce תומך בחדשות, בלוגים, פורומים, סקרים ודפים מותאמים אישית (נושאים).
פונקציונליות של כרטיסי מתנה היא משהו שכל סוחר צריך, לא משנה לנהל עסק מקוון או לא מקוון. nopCommerce תומך בשני סוגים של כרטיסי מתנה: כרטיסי מתנה הנשלחים באמצעות דואר אלקטרוני (וירטואלי) וכרטיסי מתנה קלאסיים הנשלחים בדואר (פיזי).
ביקורות על מוצרים הן אחת מצורות השיווק הטובות ביותר. בקשת משוב על מוצרים נותנת ללקוחות קול, ובמקביל מאפשרת ללקוחות פוטנציאליים לדעת מה אנשים אחרים חושבים על המוצרים שלך. nopCommerce תומך גם בתכונת מועילות הביקורות ("האם הביקורת הזו עזרה לך?").
nopCommerce משולב במלואו עם כל הזנות המוצרים העיקריים - Google Shopping, PriceGrabber ו-Yahoo Shopping, ו-beet.com
שיווק שותפים הוא סוג של שיווק מבוסס ביצועים שבו בעל חנות מתגמל שותף אחד או יותר עבור כל מבקר או לקוח שמביאים אותו על ידי הפרסום של השותף עצמו.
בנוסף לתכונות היוצאות מהקופסה, אתה יכול למצוא כלים שיווקיים רבים אחרים בשוק שלנו כמו ייצוא מוצרים לפייסבוק, הודעות SMS לקונים וכו'.