בלוג

למה החנות המקוונת שלך צריך רשימת המשאלות

מה עולה על דעתך, כאשר אתה שומע את המונח "רשימת משאלות"? היישום של תכונה זו היא בדיוק איך שזה נשמע כמו: רשימה של דברים שאתה רוצה לקבל. כבעל חנות מקוונת, האם אתה רוצה שהלקוחות שלך יוכלו לשמור מוצרים ברשימת המשאלות, כך שיהיה להם אפשרות לסקור אותם או לקנות אותם מאוחר יותר? האם אתה רוצה שהלקוחות שלך יוכלו לחלוק את רשימת המשאלות שלהם עם חברים ובני משפחה לתת מתנה?

חנות המסחר האלקטרונית של נופקומרס מציעה ללקוחות שלך תכונה של רשימת המבקשים כחלק מעגלת הקניות והיא דרך מצוינת לבנות נאמנות לאתר החנות שלך. בעקבות תכונה של רשימת המשאלות באתר , החנות מאפשרת לעסקים מקוונים לעסוק עם הלקוחות שלהם בצורה חכמה כפי שהוא מאפשר לקונים ליצור רשימה של מה שהם רוצים ואת ההעדפות שלהם לרכישה בעתיד.

האם כל חנות מסחר אלקטרוני צריעה רשימת משאלות? התשובה לשאלה זו ברוב המקרים היא כן, מהסיבות הבאות:

הבנת הצרכים של הלקוחות שלך - רשימת המשאלות היא דרך מצוינת לדעת מה בראש של הלקוח שלך. נסה לחשוב על היסטוריית הרכישה כחלק קטן מההעדפות של הלקוח. אבל, רשימת המשאלות היא כמו דלת פתוחה לרווחה שיכול לתת לכל עסק באינטרנט הרבה מידע בעל ערך על הלקוחות שלהם ומה שהם אוהבים והרצונות שלהם.

הקונים אוהבים לחלוק את רשימת המשאלות שלהם עם חברים ובני משפחה - האפשרות שהלקוחות שלך יכולים לחלוק רשימת המשאלות שלהם לחברים ובני משפחה דרך דוא"ל  היא דרך נעימה לעשות קניות מקוונות מהנה עבור הקונים. זה תמיד רעיון טוב כדי להפוך את רשימת המשאלה sharable על ידי קישור ייחודי, כך שזה יכול להיות משותף בקלות אם כי ערוצים שונים כמו דוא"ל או באתרי מדיה חברתית.

רשימת המשאלות יכול להיות כלי שיווקי גדול - דרך נוספת להסתכל על רשימת המשאלות הוא כלי שיווקי גדול כי זה ממוקד מאוד את הנמענים תמיד מוטיבציה להשתמש בו. לדוגמה: כאשר אחיך הצעיר אומר לך כי רשימת המשאלות שלו הוא על חנות מסחר אלקטרוני מסוים. מה הדבר הראשון שאתה הולך לעשות? אתה הסיכוי הטוב ביותר לבקר בחנות מסחר אלקטרוני, לבדוק את רשימת המשאלות ולבסוף קונה משהו לאח הצעיר שלך.

אז, איך רשימת המשאלות הוא כלי שיווקי? הסיבה היא די פשוטה, היא מציגה את החנות המקוונת שלך ללקוחות חדשים בדיוק איך זה מוסבר בדוגמה לעיל.

עודד את הלקוחות לחזור לאתר החנות - תכונה של רשימת משאלות באתר החנות יכולה להגדיל את התנועה החוזרת משום שהיא מעודדת את הלקוחות לחזור ולקנות מאוחר יותר. מתן אפשרות ללקוחות לשמור את רשימת המשאלות בחשבונות המקוונים שלהם נותן להם סיבה לחזור לאתר החנות ולהיכנס לחשבון בכל עת כדי להציג או לערוך את רשימת הפריטים הרצויים.

רשימת המשאלות ניתן להשתמש עבור מתנות לאירועים שונים כמו חתונות או ימי הולדת. אז, איזה סוג של הטבות מקבל מתנה מקבל מרשימת המשאלה?

זה נותן להם ביטחון שהם לא קנו מתנה לא נכונה
זה מבטיח כי הנמען יאהב את המתנה
זה נמנע כל רגעים מביכים כאשר הנמען משחרר את המתנה כמתנתן יש לך משהו שהמקבל לא רוצה
רשימת המשאלות היא תכונה נהדרת יש באתר החנות - אז, איזה סוג של הטבות בעל עסק מקבל מרשימת המשאלות

זוהי דרך מצוינת לפרסם חנות מקוונת כמו אנשים רבים מעדיפים לקנות איפה החבר שלהם או חנות מקוונת באינטרנט
הוא מאפשר ללקוחות הנוכחיים לחזור לאתר החנות ולפתוח דלתות עבור הלקוחות החדשים
זה מאפשר למנהלי החנות לעקוב אחר מה רשימת הלקוחות רוצים ולהריץ מבצעים בהתאם למקד לקוחות ספציפיים
nopCommerce מציעה את המאפיין של רשימת המשאלות המאפשרת ללקוחות ליצור רשימה של מוצרים שהם הרצון או מתכנן לקנות בעתיד.

כתוב תגובה