בלוג

איך בלוג יכול לעזור לאתר המסחר האלקטרוני שלך לגדול מסחר

כאשר אתה מתחיל עסק מקוון, המטרה העיקרית שלך היא למכור את המוצרים, נכון? כבעלים של עסק, אתה רוצה להציג את החנות שלך בפני קהל רב יותר. אז, אתה מחליט ללכת על מדיה חברתית, למה? כי כולם עושים את זה, אז למה לא? זה מפתה כמו כולם מודעים ההייפ כי היא הדרך הטובה ביותר לשווק את המותג שלך.

האם אתה יודע שיש בלוג עבור החנות המקוונת שלך יכול להיות מאוד מועיל? עסקים רבים אינם מבינים את החשיבות של בעל בלוג כי אין להם זמן לפרסם תוכן איכותי.

היום, נדבר על איך בלוג יכול לשחק תפקיד חשוב לצמיחה של העסק שלך מסחר אלקטרוני. מאוחר יותר, אנו גם לדון כמה טיפים שיעזרו לך על כתיבת עסקים הקשורים הבלוג הודעות.

1) בלוג שימושי בחינוך הלקוחות שלך
בלוגים היא אחת הדרכים הטובות ביותר שבו אתה יכול לחנך את הלקוחות שלך על המוצרים שלך / שירותים שאתה מציע. זה עוזר לך כבעלים העסק להביא ערך רב יותר למותג שלך. כאשר אתה מספק מידע שימושי ללקוחות לגבי המוצרים שלך, סביר יותר שהם יקנו מוצרים ממך. אתה יכול להשתמש בבלוג שלך עבור מתן הדרכות לגבי השימוש של המוצרים שלך.

לדוגמה: אם יש לך חנות מקוונת המציעה חלקי מחשב. אתה יכול לכתוב הדרכות על איך לבנות מחשב או איך לבצע את ביצועי המחשב שלך טוב יותר. בעוד מדברים על הדברים האלה, אתה יכול להזכיר את המוצרים של הדרכות ולספק קישור למוצרים שלך בתוך הבלוג לכתוב מתוך אתר האינטרנט שלך. הלקוחות הפוטנציאליים שלך עשויים לקבל רעיונות שונים לשימוש במוצר שלך, וסביר להניח שיקנו מוצרים מהחנות המקוונת שלך.

2) בלוג עוזר לעסק שלך אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
בלוג הודעות ליצור קישורים פנימיים יותר לאתר האינטרנט שלך אשר מסייע הרבה SEO. בלוג היא דרך מצוינת לקבל תוכן איכותי באתר האינטרנט שלך קשור למוצרים שלך / שירותים אשר צמוד על ידי כל מנועי החיפוש הגדולים כמו גוגל, בינג ויאהו. התוכן המקורי יותר אתה כותב בבלוג שלך, הדירוג הטוב יותר תקבל במנועי החיפוש. קידום אתרים הוא תהליך מתמשך ופרסום פוסטים בבלוג שומר באופן קבוע את האתר שלך פעיל כל הזמן, אשר מועיל כשמדובר אופטימיזציה למנועי חיפוש.

לדוגמה: נניח שאתה מוכר "Sony TV דגם XYZ" ואתה מפרסם פוסטים בבלוג על המוצר שלך. עכשיו, בכל פעם שמישהו מחפש "Sony דגם טלוויזיה XYZ", גוגל יהיה לסרוק באתר האינטרנט שלך בידיעה שיש לך משהו לעשות עם זה מוצר מסוים. לפיכך, האתר שלך יופיע בדף תוצאות החיפוש בכל פעם שמתבצע חיפוש.

3) בלוג מסייע להגביר את המכירות שלך על ידי לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים לקנות
אם אתה בעל עסק מקוון, יש כל כך הרבה דרכים אתה יכול לחלוק סיפורים שונים עם הקהל שלך לגבי המוצרים שלך / שירותים שאתה מציע. שוחח על איך התחלת את העסק שלך, שתף סיפורים שמחנכים את הקהל שלך לגבי מה חדש בתעשייה שלך, שתף סיפורים על האופן שבו המוצר / השירות שלך היה מועיל למישהו או לחלוק כל דבר שאתה חושב שהקהל שלך עשוי למצוא מעניין (הוא אינו חייב להיות קשור למוצר שלך). סוג זה של בלוגים מראה כי אתה מומחה בענף שלך מעוניין לחנך את הקהל שלך. זה קובע אותך בנפרד בשוק תחרותי. זה נותן לך הזדמנות להפגין את המומחיות שלך על ידי חינוך המבקרים וזה יכול להפוך את הקהל שלך לקונים.

כיף עובדה: האם ידעת כי 92% מהחברות שהחליטו לבלוג לקוחות שנרכשו באמצעות הבלוג שלהם?

nopCommerce הוא פתרון מסחר אלקטרוני גדול המציע גם מגוון של תכונות CMS כולל הבלוג. לבעלים של החנות יש גישה מלאה לניהול פוסטים בבלוגים והערות קשורות.

כתוב תגובה